Arrangement

Cyanotype-workshop med Aurora Romano | Plot/Oslo

Velkommen til spesialomvisning og cyanotype-workshop med fotograf og formidler Aurora Romano!

Med verk fra museets jubileumsutstilling som eksempler, får du innblikk i en rekke fotografiske teknikker. Etterpå gis en workshop i cyanotype, hvor du får muligheten til å trykke eget motiv på en totebag.

Aurora Romano (f. 1986 i Italia) bor og arbeider i Oslo. Hun har studert fotografi og design i både Berlin og Venezia. I tillegg til egen kunstnerisk praksis er Romano lærer ved Oslo Fotokunstskole og kunstformidler ved Astrup Fearnley Museet. Hun har vært kursholder i en rekke fotografiske teknikker, blant annet under Oslo Negativ.

Oppmøte i resepsjonen på Astrup Fearnley Museet.

Arrangementet er gratis for alle mellom 18 og 25 år, men krever påmelding. Begrenset antall plasser.

Meld deg på workshopen her

Plot/Oslo

Plot/Oslo er en gratis klubb for unge mellom 18 og 25 år som vil lære mer om samtidskunst.