Plot/Oslo | Omvisning i Before Tomorrow

Foto: Abrakadabra Studio

Bli med en av våre kunnskapsrike formidlere på en reise i Before Tomorrow  – Astrup Fearnley Museet 30 år.

Meld deg på her!

Arrangementet starter kl 14. Deltagerne tas imot i museets resepsjon av medlemmer i Plot-rådet. Omvisningen starter kl 14.30 og varer ca en time.

Du må være mellom 18-25 år for å kunne delta. Meld deg på her.

Om utstillingen
I 2023 fyller Astrup Fearnley Museet 30 år. Dette feirer vi med en omfattende jubileumsutstilling med kjente ikoniske verk, skjulte skatter og nye innkjøp til Astrup Fearnley-samlingen. Utstillingen fyller begge museumsbyggene og rommer mer enn 100 verk fra en av Europas mest omfattende samlinger med internasjonal samtidskunst. Noen verk har vært særlig avgjørende for den offentlige oppfattelsen av samlingen, og utstillingen inviterer til nye lesninger av disse verkene ved å sette dem i dialog med nyervervelser, mindre kjente verk og store installasjoner som er gjenskapt fra tidligere utstillinger.

Les mer om utstillingen her.

Om Plot/Oslo
Plot/Oslo er en klubb for unge som vil lære mer om samtidskunst. Klubben er åpen for alle mellom 18 og 25 år, og det er helt gratis å være med.

Plot/Oslo gjennomfører månedlige kunstarrangementer. Programmet planlegges og gjennomføres av Nasjonalmuseet, Astrup Fearnley Museet og Kunstnernes Hus, i samråd med de frivillige i Plot-rådet.

Om Plot-rådet
Plot-rådet består av rundt 10 personer mellom 18 og 25 år. Rådet kommer med innspill til arrangementsutviklingen for Plot/Oslo, og er vertskap på arrangementene. Rådet møtes ca. en gang i måneden, i tillegg til å delta på aktivitetene Plot/Oslo arrangerer.

Utstillinger

Before Tomorrow – Astrup Fearnley Museet 30 år